Software fejlesztés
Tapasztalatunk szerint azok a vállalkozók és vállalkozások, amelyek jól átlátják az üzletüket és naprakészek, biztosan sikerre viszik a cégüket. Ehhez kínálunk gyors, egyszerű, költséghatékony megoldást. Amit ajánlunk, az nem egy program, az egy életforma. Ezentúl nem kell profi csapatot alkalmazni ahhoz, hogy működjön a cége, egy szoftver segít ezentúl. Egyszerű, felhasználóbarát programot kínálunk, amelyhez nincs szükség rendszergazdára, s nem kell többé egy csapat kolléga sem, akik számon tartják a határidőket, hogy mikor, mit kell befizetni, vagy, hogy miként áll az útnyilvántartás. Segítségünkkel több ideje marad arra, ami igazán fontos. Bízza ránk a favágó munkát, mi pedig garantáltan felpörgetjük vállalkozását, hogy hatékony szoftvereinkkel több ideje maradjon az olyan fontos dolgokra, melyek bevételt és nyereséget hoznak Önnek. Felmérések szerint a világon mindenütt a könyvelés a legjövedelmezőbb tevékenység. Pénzügyi elemzések szerint ebben a szektorban dolgoznak a legnagyobb haszonkulccsal. Ön most könnyedén megspórolhatja könyvelőjének bérét. Könyvelő nélkül is hatékonnyá tesszük mindennapos munkáját, hogy azzal tudjon foglalkozni, ami valóban fontos az Ön számára.
Cégünk mindennap azért dolgozik, hogy segítsük ügyfeleink vállalkozását abban, hogy minél kevesebb időráfordítással, minél egyszerűbben, hatékonyabban és rugalmasabban végezhessék könyvelésüket. Hiszünk abban, hogy a kis- és közepes vállalkozásoknak is meg kell adni a lehetőséget, arra, hogy a nagyvállalatokhoz hasonló intelligens, modern, a kor követelményeinek megfelelő, 21. századi eszközökkel segíthessék munkájukat és cégük fejlődését. Olyan online szoftvert kínálunk, amely a kis- és közepes vállalkozások számára is könnyedén megfizethető, s amely ár-érték arányban rendkívül jó befektetés. A határidők és jogszabályok útvesztőjében soha nem tévednek el programjaink, gyorsan és hibátlanul dolgoznak, így Ön nyugodtan pihenhet, vagy foglalkozhat egyéb üzleti ügyeivel. Célunk az, hogy a szakmai tudásunkat és több éves szakmai ismereteinket felhasználva magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk, melyekkel hatékonyan tudjuk segíteni ügyfeleinket, egyszerűbbé téve mindennapos munkájukat. Az okos szoftverek megvásárlása kevesebbe kerül, mint egy minimálbéres alkalmazott néhány havi bére. S nem csupán olcsó, de diszkrét is. Ezentúl nem kell, hogy idegenek lássanak bele a könyvelésébe, mindent maga intézhet, az adatokat csak Ön és a NAV látja.
Útnyilvántartás:
Aki dolgozik, hibázik, az útnyilvántartásnál viszont ezek a hibák pillanatok alatt kiszűrhetők. Útnyilvántartó szoftverünk tucatnyi ellenőrzést futtat le annak érdekében, hogy minden vétlen hibát felfedjen. A szoftver nem módosít a bevitt adatokon, viszont figyelmeztet minden hibára, illetve azokra a bevitt adatokrra, amelyek hibák potenciális forrásai lehetnek. Az útnyilvántartás kötelező a vállalkozók számára, annak szigorú formai követelményei vannak, s ha nem akar annak kitöltésével órákat eltölteni, bízza magát útnyilvántartó programunkra. Programunkkal sok időt spórolhat meg, s biztos lehet benne, hogy az hibátlan, s az adótörvényeknek megfelelő lesz.
Számlaregiszter:
Sürgősen kellene a vállalkozásáról egy naprakész adat, a könyvelője pedig nem veszi fel a telefont? Nincs is rá szüksége. Számlarögzítőnk azonnal mindent tud, és ráadásul soha többé nem borítják el asztalát a számlahegyek sem. Számlaregiszterünkkel egyszerűen, könnyen, gyorsan, saját maga könyvelheti bevételeit és kiadásait. S ami a legjobb, bárhol, bármikor, különös szakértelem nélkül megteheti ezt. Kevesebb könyvelői munka, nagyobb átláthatóság, percre pontos könyvelés. Ha átlátható, korrekt könyvelést szeretne, ha nem szeretne folyamatosan bírságot fizetni, válasszon minket! A pontos elszámolás ugyanis nem csupán a barátság, de a jó üzleti kapcsolat alapja is. A számlázó program az egyik leggyorsabban megtérülő befektetés, amely pénzt, időt takarít meg Önnek. Projektkezelés Tudja min bukik meg a legtöbb jó projekt? A határidők csúszásán, s azon, hogy a legtöbb feladat a projektmenedzserre, vagy a cégvezetőre hárul, akik időnként elvesznek a feladatok és határidők tengerében. Rendszerünk hatékonymegoldást kínál valamennyi projektkezelési feladatra és problémára. Programunk használatával a határidők tarthatóvá válnak, azonnal, bárhonnan, bármit tud kontrollálni. Minimálisra csökkennek az adminisztrációs terhek, a projekt minden tényadatát azonnal rögzíteni tudják, és minden információ azonnal el is érhető, akár nyaralás, vagy utazás közben is. Nincsenek többé elfelejtett határidők és vissza nem hívott ügyfelek, csak azért, mert az asztali naptárba, vagy egy cetlire írták fel, hogy mit kell csinálni. A szoftver semmit nem felejt el, mindenre figyelmeztet, s mindez az Ön profizmusát tükrözi majd.
Vezetői döntéstámogatás
Meg tudja fejből mondani, hogy mennyit költött az elmúlt évben dolgozóira járulékokkal együtt? Ha gondolkodnia kell, itt az ideje, hogy megismerkedjen vezetői döntéstámogató programunkkal. Precizitás, akkurátus gondolkodás és remek memória nem adott ugyan mindannyiunknak, de mindezt pótolhatja egyszerű, gyors, felhasználóbarát programunkkal, melynek segítségével azonnal választ kap minden statisztikai kérdésére. Vége a rémesen unalmas, időt, energiarabló statisztikák készítésének, nem kell többé bajlódnia a számokkal, elég, ha azt ránk bízza. Gyorsan, pontosan, naprakészen látja mindazt, mire vállalkozásának szüksége van. Egy kattintás, és minden már is az Ön szeme előtt van.
Dokumentumkezelő
Szabadságon van a titkárnője, és fogalma sincs, hogy hol keresse a következő ügyfele szerződését? Nincs szüksége asszisztensre, legfeljebb, ha kávét szeretne készíttetni. Kávéfőzésben nem, dokumentumkezelésben azonban kiválóak vagyunk. Bízza ránk dokumentumkezelését! Dokumentumkezelő rendszerünk rendkívül egyszerűen és logikusan, az Ön gondolat menetét követve oldja meg a dokumentumok elkészítésének, tárolásának, iktatásának, keresésének, ellenőrzésének feladatait. A program jelentősen egyszerűsíti a munkafolyamatokat, segítségével a céges információk bármikor, bárhonnan biztonságosan, gyorsan és könnyedén elérhetőek. Nem kell többé hosszan keresgélnie a rengeteg mappákban. Néhány kattintás, és máris megvan a keresett dokumentum. A statisztikák szerint a dokumentumok harmadát sosem találjuk meg elsőre. Ennek a káosznak most vége. Szerződések, ügyféllisták, pontos adatokkal, címekkel, telefonszámokkal, árajánlatotokkal, mindez azonnal és áttekinthetően a rendelkezésére áll.
Tárgyi eszköz kezelés
Már novemberben stresszel az év végi leltár miatt? Fölösleges. Tárgyi eszköz kezelő programunkkal pillanatok alatt pontos, friss adatokat kaphat vállalkozása valamennyi tárgyi és immaterális javairól. Segítségünkkel vállalkozásának teljes tárgyi eszközök állományát annak teljes életciklusában ellenőrizheti. A tárgyi eszközhöz kapcsolódó leggyakoribb tranzakciókat is egyszerűen, gyorsan könyvelheti. A tárgyi eszközkezelés minden vállalkozás számára kötelező, ez azonban jelentőséghez képest aránytalanul sok időt vesz igénybe munkaidejéből. Ennek most vége. Pillanatok alatt saját maga is elvégezheti ezt a nem szeretem munkát. Nem kell többet bajlódnia az eszköznyilvántartással, ez a program elvégzi ezt Ön helyett, hogy Ön csak azzal foglakozhasson, ami pénzt és profitot hoz a vállalkozásának.
Egyedi szoftverek
Nincs két egyforma cég, miért lenne tehát két egyforma szoftver? Ahogy a vállalkozások különbözőek profiljukat, működésüket, anyag felhasználásukat, pénzügyeiket tekintve, úgy a szoftver felhasználási igényeik is teljesen eltérőek. Egyedi szoftverfejlesztésünk célja, hogy a programjaink maximálisan illeszkedjenek a cég feladataihoz, céljaihoz és igényeihez. Szoftverjeink mindent tudnak, amire cégének szüksége van, nincs bennük azonban semmi fölösleges funkció. Szoftverünk igazodik a megrendelő igényeihez, egyszerűen, felhasználóbarát módon dolgozik, igény és szükség esetén azonban új funkciókkal bővíthető. Olyan cégre szabott, korszerű informatikai megoldásokat kínálunk, amely hatékony, pontos, biztonságos és gyorsan megtérül. Számunkra Ön nem csupán egy vásárló, hanem olyan üzleti partner, akinek a sikeres működéséért mindent megteszünk. Segítünk abban, hogy pénzt is időt takarítson meg, hogy a cégére szabott egyedi szoftver megkönnyítse a mindennapi munkát. Csökkentjük a kiadásait és növeljük a bevételeit, miközben rengeteg időt spórolunk meg Önnek. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink minél kevesebb bérköltséggel minél gyorsabb, magasabb színvonalú és hatékony munkát tudjanak végezni. S mindezt a lehető legegyszerűbben. A szoftvereket mi telepítjük, oktatjuk, Önnek pedig nincs más dolga, csak használni. Levesszük válláról a munka dandárját, rengeteg elvesztegetett időt spórolhat meg velünk, s az anyagiak miatt sem kell aggódnia, a szoftver ára néhány hónap alatt megtérül.
Specifikációk
Ügyfélregiszter modul:
- ügyfelek, partner, cégek nyilvántartása
- legalább 40 féle adat rögzítése egy cégről
- NAV által megszabott struktúrában kerülnek tárolásra az adatok
- ügyfelek kapcsolattartóinak nyilvántartása
- ügyfélhez kapcsolódó tárolt projektek, események, feladatok, dokumentumok, számlák listázása
- ügyfelekhez kapcsolódó útvonalak listázása
- feljegyzések ügyfelekhez
- magánszemély ügyfelek céghez kapcsolása
- korlátlan számú kategória felvitelének lehetősége, besorolási lehetőségekkel
- riportok
HR modul (a pénzügyi modul integráns része, választható külön is):
- dolgozók, munkavállalók nyilvántartása
- NAV norma szerinti címzés, adószám, korlátlanul bővíthető adatbeviteli mezők
- munkaidő nyilvántartása
- Jelenléti ívek nyomtatása
- lehetőség felhasználó delegálására a fő keretrendszerbe
- riportok lehetősége
- komplett munkaidő nyilvántartás
Projektkezelő modul (alap):
- projektek és projekt típusok kezelése
- projekt-feladat-esemény-megjegyzés hierarchia alapján jól leképezhető működés
- komplett költségvetés-kezelés (tervezéstől a realizálódásig)
- feladat típusokhoz köthető sablonok kezelése (az új feladat örökli a feladat típus által megadott eseményeket)
- események rögzítése
- feladatok rögzítése, határidővel, figyelmeztetéssel
- megjegyzések kezelése sticker jelleggel
- kollégák delegálása, felelősök kijelölése
- Timeline funkció
- szerepkörök kialakítása
- teljes history
- összekapcsolás a pénzügyi modullal, teljes költségvetés
A. Marketing automatizáló funkció:
- előre definiált, lekérdezhető értékesítési folyamat paraméterezése
- feladatok kezelése (projektek feladatai)
- idővonal nézet (a projekt eseményeinek, változásainak egyszerű követése)
- projekt események kezelése
- projekt megjegyzések kezelése
- integrált fájlkezelő a projekt (vagy a feladatok) fájljainak kezeléséhez
B. Naptár: (A projektkezelés minden elemének megjelenítése naptárban)
- a naptár adatainak automatikus importja Google Calendarba
- rögzítés lehetősége a naptárban
- nézetválasztás lehetősége
- Elkülöníthető felelős/delegált ütemtervek és teljesítmények lekérdezése
- Integrált értesítés (belső- és külső)
Útvonal- és jármű nyilvántartó modul:
- útvonalak tervezése GMAPS API segítségével
- útvonaltervezés, választható útvonal alternatívák
- Valós idejű tervezés
- 2 féle elszámolási lehetőség a NAV-normák szerint
- útvonalakhoz rendelhető partnerek, munkavállalók, projektek, járművek
- jármű kilométeróra naprakész adminisztrációja
- kontrollpontok (az útvonal ellenőrzése kontrollpontok segítségével – beépített ellenőrző metódus – 14 különböző paraméter alapján)
- dátumozott, előre- és utólag is rögzíthető útvonalak
- kiküldetési rendelvény nyomtatása
- tömbösített nyomtatás adott járműre, vagy munkavállalóra
- lekérdezések
- tanulófunkció (a rendszer megtanulja a preferált útvonalakat, azonnal azt ajánlja)
- kiküldetési rendelvény – sztornó példány nyomtatása változtatás esetén
- NAV norma szerinti üzemanyag-elszámolás
- járművenkénti fix időpontok nyomon követése figyelmeztetéssel (matrica, műszaki vizsga esedékessége, stb)
Pénzügyi modul:
- előre paraméterezett, intelligens rendszer, a felhasználó minimális tudás mellett képes a könyvelés előkészítésére
- bejövő és kimenő számlák nyilvántartása
- számlák projekthez kapcsolása, megjegyzés hozzáfűzése
- külön adattörzs a számlatételeknek, korlátlanul bővíthető saját termékörökkel
- tömeges rögzítés → gyorsabb ügyintézés
- kereshető, szűrhető adatbázis
- excel riportok készítése a megjelenített adatokból, adat export funkció
- számla-tranzakciók rögzítése, követhető pénzmozgás a számlákhoz kötődően
- több különböző céget is képes kezelni, választható profilok
- minden számla egy, vagy több projekthez is kapcsolható
- főkönyvi számok kezelése
- export-import lehetősége a népszerű könyvelőprogramokhoz
HR-modul:
- dolgozók, munkavállalók nyilvántartása
- NAV norma szerinti címzés, adószám, korlátlanul bővíthető adatbeviteli mezők
- Munkaidő nyilvántartása
- Jelenléti ívek nyomtatása
- lehetőség felhasználó delegálására a fő keretrendszerbe
- riportok lehetősége
- komplett munkaidő nyilvántartás
Vezetői döntéstámogató modul:
- a választott modulok alapján statisztikákat készít
- minden előzetes adatot számításba vesz
- trendek előrevetítése
- képként is menthető grafikus kimutatások
- ÁFA-analitika, időszakos balansz kiemelt lekérdezések
- beépített támogatáskezelés
- kontrolpontok beépítése
- több tucat szűrő feltételeinek a kombinálásával is képes dolgozni
- ügyfélre, projektre, projekt típusra, profilra (regiszter cégek), időszakra is képes szűkíteni a kimutatást
- export lehetőség
- tíz különböző, választható értéket, plusz 3, a lekért értékekből számított értéket tud ábrázolni
Képzésregiszter modul:
- képzőcégek számára a Felnőttképzési Törvénynek megfelelő dokumentációs rendszer
- képzések, tanfolyamok nyilvántartása
- tanfolyam sablonok (az új tanfolyam örökli a sablon adatait)
- diákok, tanulók nyilvántartása
- oktatók adattörzsének nyilvántartása
- nyomtatványok kitöltése (akár egyesével, illetve képes adott séma szerint automatikusan egy adott értéksorozat összes permutációjával előállítani a dokumentumokat)
- képzésen résztvevők listája, katalógus
- oktatási időpontok nyilvántartása képzésenként
- beépített eszközkezelő rendszer (tanár, terem, eszközök)
- automatikus költségtáblázat, költségszámítás
- ügyfelenkénti költség-bevétel-fedezeti hozzájárulás számítás
- dinamikusan szerkeszthető, fejléccel, lábléccel ellátható, paraméterezhető dokumentumok kezelése (intelligens SMARTY feldolgozómotor)
- nyomtatásra kész PDF dokumentumok előállítása
- dokumentum archiválás, verziókezelés
- kategorizálható dokumentumok
- képzésenként külön virtuális tárhely a képzés során készített vagy iktatott dokumentumok tárolására
- online partner rögzítő (a partnerek modul érintése nélkül képes új ügyfelet felvinni)
Tárgyi eszköz nyilvántartás modul:
- eszközök egyedi nyilvántartása
- eszközök egyedi azonosítása
- amortizáció kezelése, kiírása
- tárgyi eszköz kartonok előállítása, nyomtatása
- statisztikák készítése
A. Leltármodul:
- a tárgyi eszköz modul része
- projektekhez kötés
- az eszköz tárolási/használati helyének pontos nyomon követése
- NAV-forma szerinti adatrögzítés
- leltárkezeléshez kapcsolódó ívek nyomtatása
- felelősök kijelölése
- határidőfigyelés, figyelmeztetések
- amortizáció számítása a költségviselő helyszínekre, projektekre, személyekre vetítve
Dokumentumkezelés modul:
- előre sablonként felvihető dokumentumokkal biztosítható a hibátlan szerződéskitöltés
- automata dokumentum kitöltés meglévő adatok alapján
- dokumentumok verziókövetése
- komplett dokumentumkezelő rendszer scannelési, nyilvántartó lehetőőséggel
- komplett e-nyilvántartó rendszer kereshetőséggel, rendszerezéssel
- címkézés, projekthez, számlákhoz kötés lehetősége